Differenciálmű csapágy – hátsó hídhoz – LADA 2101–2107
Leírás:
Ez a precíziós kialakítású csapágy a LADA klasszikus modellek hátsó hídban található differenciálművéhez készült. Feladata a kúpkerék vagy más néven főáttétel tengelyének stabil, rezgésmentes megtámasztása és forgatása. Ellenáll a nagy terhelésnek, hosszan tartó, zajmentes működést biztosít a hajtásláncban. Elengedhetetlen alkatrész minden hátsóhíd-felújítás vagy csapágycsere során.
Kompatibilis járművek:
LADA 2101, 2102, 2103, 2104, 2105, 2106, 2107
Hátsókerék-meghajtású modellek, merev tengelyes hátsó híddal
Műszaki adatok:
Méretek: 28×67×20,5 mm
Kialakítás: mélyhornyú vagy kúpgörgős kivitel (típustól függően)
Elhelyezés: differenciálmű belső csapágy a hátsó hídban
Anyag: edzett csapágyacél, precíziós gyártással
Mihez ajánljuk?
Zúgó, kopott differenciálmű hangjának megszüntetésére
Teljes hátsó híd vagy főáttétel felújításához
Menetstabilitás, hajtáslánc pontosság és csendes működés visszaállításához
Előnyök:
Nagy terhelhetőség, hosszú élettartam
Stabil, rezgésmentes futás a hajtásláncban
Gyári illeszkedés, egyszerű beépítés
Hosszútávon megbízható teljesítmény